Stäng

Omnikanal-lösningar

Lösningar

Identifiera behov och utöka kundbasen med hjälp av omnikanalstrategier

Öka din marknadsandel med kraftfulla analyser och omnikanalstrategier

Endast en del av dina potentiella kunder använder sociala medier och gör sökningar på internet. Roima Intelligence har erfarna omnikanalsexperter för omnikanal och flerkanalig detaljhandel som kan hjälpa dig att öka din kundbas, antalet besökare och intäkterna. Med rätt mix av omnikanalstrategier och implementering av rätt lösningar kan vi planera din framgångsresa.

Fördelar

Sömlös upplevelse

Utnyttja omnikanal för sömlösa köpresor och smidig interaktion online/offline

Förbättrat engagemang

Öka engagemanget via valda kanaler, öka interaktionen och stärk banden mellan varumärke och kund

Integration av data

En central databas ger värdefulla insikter om kundbeteende för välgrundat beslutsfattande

Personlig anpassning

Förstå kundernas val och skapa skräddarsydda upplevelser med hjälp av omnikanalstrategier

Effektiv verksamhet

Optimera resursallokering och lagerhantering genom strömlinjeformade processer

Ökad konvertering

Förvandla potentiella kunder till köpare med konsekventa upplevelser över flera kontaktpunkter

Enhetligt varumärke

Skapa kundförtroende och igenkännande med enhetliga varumärkesbudskap i alla kanaler

Flexibilitet

Hjälp företag att lyckas och anpassa sig till fluktuerande marknadstrender och kundkrav

Produkter och lösningar

Parttrap® ONE

ERP-integrerad B2B e-handel & PIM-plattform med CPQ och Spare Parts Management för tillverkare och distributörer som vill skapa självbetjäningsportaler för deras kunder.

Insikter

Vill du veta mer?

Hör av dig till oss via formuläret eller genom att kontakta en av våra experter direkt. Vi är här för att hjälpa dig!

Kontakta sälj